Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: the internal database is corrupted

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

zazikoPRO InfinityMember since 2004
halo
zit met het probleem dat mijn virtual dj ineens niet meer wil opstarten - kreeg altijd internal database is corrupted en invalid skin file (error line %i in the xml - heb geprobeerd met terug te installeren maar zonder sukses krijg nu als ik opstart protected error 53 contact service virtual dj -
kunt u mij helpen want zou graag mijn virtua gebruiken
groetjes
 

Mensajes Mon 13 Dec 04 @ 6:56 am
"protected error 53 contact service virtual dj" --> e-service
 

Mensajes Mon 13 Dec 04 @ 7:48 am
camielHome userMember since 2006
ik krijg als ik virtual dj opstart "iternal database is corrupted" nu zijn al mijn cues die ik opgeslagen heb weg!!!
Ik vindt dit egt niet grappig, hoe los je het op en hoe zorg ik ervoor dat het niet meer gebeurt ?
 

Mensajes Fri 09 Jun 06 @ 11:51 am


  • Sluit VDJ
  • Maak een kopie van de file VirtualDJ Database.xml. Deze staat in de folder waar je VDJ hebt geinstalleerd, standaard c:\Program Files\Virtualdj.
  • Rename deze file nu naar VirtualDJ Database.old
  • Open VDJ, een nieuwe database file zal aangemaakt worden
  • Open dan deze nieuwe file in notepad. Open ook de file die nu old heet.
  • Vergelijk beide files, kijk vooral naar de eerste regel.
  • Als je het gevonden hebt dan sluit je VDJ, Pas je de .old file aan en slaat deze op, dan de nieuwe lege file weggooien en de .old file terug renamen naar .xml
  • VDJ starten en hopen dat deze het weer doet


Nog een tip. Maak regelmatig een backup van deze file, net als van de shortcuts.xml file. Dan kan je altijd een backup terug zetten als er wat misgaat
Ewout
 

Mensajes Fri 09 Jun 06 @ 6:07 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)