Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Newbeee vraagje

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Ik draai al sinds 2,5 jaar met bpm studio en de rcp 2002 controller. Toppie moet ik zeggen alleen blijft de software van bpm nogal achter vergeleken met de concurentie en de prijs gaat nergens over (maar die heb ik toch al betaald dus dat terzijde). Heb even de demo van VDJ gedownload en moet zeggen dat het lekker werkt, mooie skins etc etc.
Nu wil ik dus hoogstwaarschijnlijk gaan overstappen door VDJ te kopen met daarbij 2 xp10 controllers. Mijn vraag is of iemand ook ruime ervaring heeft met bpm en wat de voor en nadelen zijn van VDJ t.o.b. bpmstudio. Het allergrootste voordeel van bpm is dat het retestabiel loopt. Na 2,5 jaar nog nooit een vastloper gehad of rare dingen. Dat is echt een must voor mij. Verder heb ik nog nergens in nederland een retailer gezien die xp10 verkoopt tenzij ik het via deze site moet gaan kopen. Ben niet zo'n credit card gebruiker dus daar heb ik niet veel zin in.
Ben benieuwd naar jullie reacties en alvast bedankt.

Mzzlsss
 

Mensajes Wed 19 Jan 05 @ 2:17 pm
Kijk wat ik gevonden heb op het General Forum:

http://www.virtualdj.com/forum/display.html?topic=9525

PS: kijk wat rond op de site deze site http://www.axledentaldj.com

En voor de XP-10 vraag: als je de aangepaste versie van VDJ wil hebben zal je toch je creditcard moeten gebruiken (net als voor het aanschaffen van de volledige versie van VDJ).
Het is mogelijk om de XP-10 apart te verkrijgen maar ik zie het nut er niet meer van in WANT
ze zijn terug leverbaar via VDJ!
 

Mensajes Wed 19 Jan 05 @ 7:29 pm
Thanx GnoedeL...Het forum van Axledental ken ken ik inderdaad ook en zit hier al een paar jaar op te kijken. Die jongen snapt het best goed moet ik zeggen, maar misschien dat er nog meer mensen dezelfde mening hebben of misschien ook niet. Vind het jammer dat je deze spullen alleen online kunt kopen. Het geld heb ik er wel voor over dat is geen probleem, maar waar is de tijd gebleven dat je lekker op je gemak een demo opstelling kunt bekijken en eventueel kunt proberen voordat je tot koop over gaat?
 

Mensajes Wed 19 Jan 05 @ 8:14 pm
Dan nog 1 laatste vraag wat me niet helemaal duidelijk is. Kan het ook niet 1,2,3 opzoeken op dit forum. Met bpm studio gebruik ik gewoon totaal geen muis. Alles wordt bediend via de controller. Hiermee bedoel ik het doorlopen van je mappen en muziek. Dit werkt echt super en raaaaazend snel. Is dit ook mogelijk met de xp10?

Alvast bedankt.

Gr.
 

Mensajes Wed 19 Jan 05 @ 8:26 pm
De XP-10 is 'fully mapable'.
Je kan veel codes toewijzen aan knoppen:
de knop zelf + combinaties met shift1 en/of shift2.

Dus je kan de XP-10 aanpassen net als je zou doen met je eigen keyboard.
 

Mensajes Thu 20 Jan 05 @ 7:55 am
@GnoedeL: THANX!
Hier heb ik inderdaad wat aan! Btw, de verschillen tussen de vdj xp10 controller en de originele eks weet ik, maar welke raad je me aan?
Probeer deze week nog een credit card te halen zodat ik het 1 en ander kan bestellen.

Nog bedankt!!!!
 

Mensajes Thu 20 Jan 05 @ 11:18 am
Als je de XP-10 gaat gebruiken met VDJ zou ik niet twijfelen om de aangepaste versie voor VDJ te kopen.
Lijkt me ergens wel logisch. Laat iets weten wat je ervan vindt als je hem hebt!
 

Mensajes Thu 20 Jan 05 @ 11:57 am
Tuurlijk laat ik even iets weten :)

Bedankt voor je antwoord.

Gr.
 

Mensajes Thu 20 Jan 05 @ 2:27 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)