Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: folders/ mappen op volgorde

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

is hier een mogeliikheid in om dit te toen?? bijv op alfabet?
 

Mensajes Wed 18 Apr 18 @ 3:04 pm
Niemand?.
 

Mensajes Mon 30 Apr 18 @ 4:05 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Even kijken, je wil de alfabetische volgorde van je mappen herstellen? Dat kan. Je kunt dit volgens mij enkel op de echte mappen van je harde schijf toepassen. Ik heb een schijf met 2 belangrijke onderverdelingen.
Map 01 Muziek en 02 Video. In deze mappen zitten mijn submappen. Ik heb een submap Alfabetisch een submap gnr (genres) met daarachter het soort muziek dat ik in een map heb gestopt. Als ik op de map 01 Muziek ga staan en ik klik rechts dan verschijnt er een vakje waar je "herstel sorteervolgorde" kunt aanklikken. Let wel, in de virtuele mappen kun je dat blijkbaar niet. zie screen shot.
Je moet het op de linkerzijde van de afbeelding bekijken.
 

Mensajes Tue 01 May 18 @ 8:17 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
 

Mensajes Tue 01 May 18 @ 8:21 pm
Beste

Open jouw mappen eens in de verkenner van windows
Als je nu kijkt bovenaan zie je een klein 3 hoekje
Klik daar eens op en je mappen zijn gesorteerd van A tot Z nog eens klikken is van Z tot A
Open ze nu eens in Virtual dj dan zouden ze gesorteerd moeten zijn als je getallen in jouw map namen gebruikt
worden die voor de A als eerste gesorteerd

Let er dus op dat je jouw mappen een duidelijk naam geeft
Music lover
 

Mensajes Thu 03 May 18 @ 4:53 pm
Dank jullie voor de reacties, maar ik bedoel niet de mappen in Windows maar de virtuele rode mappen in VDJ zelf.
Is hier ook een mogelijkheid in?
 

Mensajes Fri 04 May 18 @ 5:01 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Neen ik heb dat ook al geprobeerd, dat lukt niet maar je kunt ze zelf wel verschuiven. Dat is misschien een oplossing.
Wat betreft de rangschikking in windows zelf, dat heeft geen invloed op de mapstructuur in VDJ.
 

Mensajes Fri 04 May 18 @ 5:41 pm
En ineens staan mijn virtuele rode mappen toch op alfabetische volgorde, ra ra hoe kan dat??
 

Mensajes Mon 17 Jun 19 @ 7:21 pm
Niemand enig idee?
 

Mensajes Wed 19 Jun 19 @ 3:29 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)