Ingreso rápido:  

Forum: VirtualDJ Technical Support

Tema: Mijn virtual werkt niet meer sinds laatste update.
Hallo,
sinds de laatste update krijg ik steeds deze melding wanneer ik het programma wil openen... Kan toegangspunt van procedure GetDpiForWindow niet vinden in DLL bestand C:/ Program Files/VirtualDJ/virtualdj.exe..... Iemand die me helpen kan?
 

Mensajes Sun 29 Aug 21 @ 9:07 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

Mensajes Sun 29 Aug 21 @ 9:25 am
Ik kwam er ook zojuist achter na de nieuwste update, zelfde melding. Ook ik draaide naar volle tevredenheid op Windows 8 en moet nu blijkbaar ook naar W10. Had wel even vermeld mogen worden in het changelog? :-(
 

Mensajes Sun 29 Aug 21 @ 6:49 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
De 64 bit versie vereiste altijd al Windows 10. Het zou inderdaad gewerkt kunnen hebben onder Windows 8 maar dat kunnen we zelf niet testen.
Mogelijk kan het bij de volgende update wel weer, maar hoe ook daar kan ik geen beloftes over maken momenteel
 

Mensajes Sun 29 Aug 21 @ 7:10 pm
Ik ga wel updaten naar W10 Adion, hoewel ik W10 een behoorlijke "kerstboom" vind (bewust gekozen voor W8), kom ik er wanneer W8 niet meer wordt ondersteund door Microsoft toch niet onderuit... Maar VDJ draaide tot nu toe gewoon lekker op een dedicated computer met W8, dus was updaten niet nodig. Misschien toch wel vermeldenswaardig voor de "community" dat deze laatste update 6613 definitief niet onder vroegere Windows versies zal draaien.

Bedankt voor je uitleg ;-)
 

Mensajes Sun 29 Aug 21 @ 7:22 pm
Hi, thanx alvast voor de reacties. Nu heb ik vandaag een volledige update gedaan naar Windows 10 20H1 en de opstart is onmiddelijk gelukt !! Alleen is er nu een ander probleem dat zich voordoet. De database kan niet geopend worden en de muziek stopt geregeld , ook virtual zelf blijft dan hangen....
 

Mensajes Mon 30 Aug 21 @ 12:53 pm
i can notting playing from the programa vdj
 

Mensajes Sun 02 Jul 23 @ 1:44 pm