Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: Boitheia gia skin resize!!!

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Paides mia mikri boitheia...exo agorasei ena UMPC kai exei screen resolution 800x400 kai 800x480. To default skin tou VDJ de paizei kai de mporo pragmatika na do ean axizei to kopo to olo skiniko...Mporei kapoios na kanei resize me ayto to util http://www.virtualdj.com/addons/download.html?addon_id=1826 ta default skins kai na ta kanei kapou upload (Rapid) oste na to dokimaso?
 

Mensajes Wed 09 Apr 08 @ 3:14 pm
apo oso exo dokimasei den doyleyei swsta den exo kanei omvs pote 800x400 dokimase alla xlomo .
 

Mensajes Sat 12 Apr 08 @ 10:53 am
sosta to util de sozei sosta to skin....
 

Mensajes Wed 16 Apr 08 @ 6:14 pm
paidia 8elw na katevasw to skin resizer alla den mporw na to katevasw apo to www.virtualdj.com. einai kapios pou 3erei allon tropo g na to katevasw?

 

Mensajes Sat 04 Jul 09 @ 5:50 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
To Skin resizer opws kai ta alla plugins-skins-samples klp exoun to dikaiwma na ta katevasoun osoi exoun agorasei to software.
 

Mensajes Sat 04 Jul 09 @ 12:06 pm
paidia 8elw na xrisimopoiw enan epipleon disko g na mporw na akouw se headphones to epomeno tragoudi. iparxei skin me 3 diskous i mporw na kanw kati allo g na me e3ipiretei?
 

Mensajes Sun 05 Jul 09 @ 5:06 am
aledjoPRO InfinityMember since 2005
yparxei kai to preview!
deksi klik pano sto komati....
 

Mensajes Sun 05 Jul 09 @ 5:12 am
ok. efxaristw. ola enta3i!
 

Mensajes Mon 06 Jul 09 @ 4:46 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)