Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Time coded Vinyl - Page: 2

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

yvesmkPRO InfinityMember since 2003
Heb mijn TCV van SYNQ uitvoerig getest.... maar het lijkt dat ze niet compatibel zijn.
Niettegenstaande wat er op de website van clubsound stond vermeld.
Deze plaat is werkt in samenwerking met :
Synq Scratchbox for CDX1
Alsook virtual DJ

Heb hun een mailtje gestuurd, heb vrij snel een paar antwoorden gekregen, maar konden met niet bevestigen dat ze compatibel waren.
Gisteren 19/01 zeiden ze dat ze het zouden navragen bij hun technische jongens.... in blijde verwachting.

Had ze ook besteld bij new-line.nl, heb hun dezelfde vraag gesteld, maar nog geen respons van hun.

Ga vanavond een keertje testen met de timecodeMP3 op CD te branden, en kijken of mijn jogshuttle Technics CD player het doet met de TimeCoded gebrande CD, en ik de timecode quality op > 50% krijg en needle dropping en skipping ondersteund.
Ben ik tenminste zeker dat alles het doet, en er vanuit gaan dat het probleem bij de SYNQ vinyls ligt.

Momenteel ben ik al zeker dat mijn opstelling het doet, want via een bypass van de timecoded, hoor ik via mijn MAYA44 USB, mijn vinyl weerklinken, dus daar lijkt het alvast niet aan te liggen.

to be continued...
 

Mensajes Thu 20 Jan 05 @ 5:36 pm
yvesmkPRO InfinityMember since 2003
Heb the timecoded mp3 getest, gebrand op CD en in mijn oude Technics SL1200-P getopt, en kreeg zonder probleem the timecoded quality op 100%.
Scratch ging zus en zo, maar dat zal wel eerder aan het toestel gelegen hebben.

Ik kan dus wel stellen dat de SYNQ timecoded scratch vinyl niet compatibel is, omdat het uitwijst dat mijn hardware setup compleet OK is.
 

Mensajes Thu 20 Jan 05 @ 10:47 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)