Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: keylock-master tempo

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

PANOSVPRO InfinityMember since 2007
Το vdj exei to gnwsto provlima tou keylock opws oloi xeroume ana ta xronia.
den to xrisimopoiw polu ews ka8olou apla isws mia h duo fores se ka8e gig.
mia aporia pou tin exw kairo , sto config uparxei mia epilogh pera apo to fast pou tou vazeis esi ru8miseis.
to xei dokimasei kapoios? dld exei kanei kapoia peiramata me kalo apotelesma? (dld na min pidaei - diplo beat-arei klp)? an nai ti noumera evale?
 

Mensajes Tue 09 Jun 09 @ 4:49 am
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
dad? apopsis? de to xei psaxei kaneis fantazomai ee?
 

Mensajes Fri 12 Jun 09 @ 3:55 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Ela re pano, kai pro user, kai allo onoma ? kalos ton.
To fast einai to "palio" MT/keylock me ta gnosta apotelesmata, to allo einai to "kainourgio" hi quality poy omos thelei to pc tou kasparov gia na doulepsei sosta...
Den to xrisimopoio katholou opos kai esy. Otan exeis mathei me ta Technics mk2 gia tosa xronia tote mporeis na ziseis kai xoris master tempo kai xoris kinito -)
 

Mensajes Fri 12 Jun 09 @ 8:17 am
Apopsis poy einai to hi-quality?
Symfwnw sto oti prin zoysame xwris kinhta alla omws twra den mporoyme xwris ayta.
Etsi kai to master tempo, kapote prepei na ftiaxtei ayto.
Dhladh 4pyrhnos sta 3GHZ me 4G mnhmh den ftanei?
 

Mensajes Fri 12 Jun 09 @ 11:44 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
djsonath wrote :
Apopsis poy einai to hi-quality?
Symfwnw sto oti prin zoysame xwris kinhta alla omws twra den mporoyme xwris ayta.
Etsi kai to master tempo, kapote prepei na ftiaxtei ayto.
Dhladh 4pyrhnos sta 3GHZ me 4G mnhmh den ftanei?


Advanced to onomazei oxi hi-q, fysika kai kanei o 3Ghz, apla den mou kathete kala na eini toso apaititiko, den to empisteyomai.
Xoris kinito.. ego mporo pistepse me...
 

Mensajes Fri 12 Jun 09 @ 12:07 pm
Kala ki egw mporw xwris kinhto kai xwris master tempo, pantws to virtual6 san na exei kalytero master tempo sto advanced se sxesh me to 5.
Oi rythmiseis toy advanced omws poies prepei na einai? To manual den vohthaei katholoy.
Ligo help apopsis..
 

Mensajes Sat 13 Jun 09 @ 10:12 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
asto opos einai to dokimasa.
Eidika i deyteri rythmisi an tin anebaseis 1-2 monades to mixanima sernetai entelos den mporei kan na bgalei ixo, kaii ayto se core2duo 2.66
 

Mensajes Sat 13 Jun 09 @ 6:35 pm
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
apopsis wrote :
Ela re pano, kai pro user, kai allo onoma ? kalos ton.
To fast einai to "palio" MT/keylock me ta gnosta apotelesmata, to allo einai to "kainourgio" hi quality poy omos thelei to pc tou kasparov gia na doulepsei sosta...
Den to xrisimopoio katholou opos kai esy. Otan exeis mathei me ta Technics mk2 gia tosa xronia tote mporeis na ziseis kai xoris master tempo kai xoris kinito -)

me to onoma egine xazomara kai de to kratisa..e eprepe na to agorasw kai gw ...den elege allo!!
anyway
opote to master tempo to xehname kai pali..kai elpizoume gia kapoia melontiki anava8misi
thanx file!
 

Mensajes Fri 19 Jun 09 @ 6:48 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)