Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: MAYA

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

KALISPERA PAIDIA...ksero pos to thema me tin mayia exei kantantisei aidia ma prin grapso to problima mou pistepsteme epsaksa ala tipota...to problima einai oti den mporo na sindeso afton to mikti http://www.geminidj.com/pdm02.html me tin maya gia na mporo na kouna to crossfader apo afton to mikti(apo oso gnorizo nomizo ginetai)tespa sas parakalo as boithisei kapios oso pio analitika ginetai gt eimai k ligo xazos....i ekdosi tou vdj einai h 6.0...efxaristo
 

Mensajes Tue 23 Jun 09 @ 10:55 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
An ennoeis na mporeis na kounas to crossfader tou VirtualDJ pou vlepeis stin othoni, auto fysika Den ginetai. To crossfader tou VirtualDJ tha to valeis sti mesi me to pontiki sou kai tha i allafai sta decks tha ginetai apo ton mikti sou. To crossfader tou VirtualDJ mporoun na to xeirizontai mono USB Midi Controller (Hercules, Numark, Vestax, Behringer klp) kathws kai 2-3 Midi Mixers pou yparxoun stin agora.
Twra oson afora tin syndesmologia yparxei antistoixo topic "Syndesmologia kai proakoustiki" sta stickys.
 

Mensajes Tue 23 Jun 09 @ 11:39 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)