Ingreso rápido:  

Forum: Nordic Forum

Tema: Problemer med sange

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hey. jeg har VDj Pro og jeg ville lige hører om det kan være rigtigt at man skal sidde og hører alt ens musik for at ku ligge det i en mappe Fx - Dance.

findes der ikke en anden måde at ligge alle ens dance sange ned i en mappe ? uden at jeg selv skal vælge sangene fra de mapper de ligger i på pc'en ?
 

Mensajes Sun 19 Sep 10 @ 2:50 pm
djtaz_PRO InfinityMember since 2005
Hey Friskmaelk

Altså det du mener er at få et filter på så du får alle numre som er registreret med genres dance ?

Kig manualen igennem der er en rigtig god introduktion omkring brug af filtre/virtual folders :-) Det kan sagtens lade sig gøre såfremt dine musik filers tags er korrekte.
 

Mensajes Fri 01 Oct 10 @ 3:32 am
lige præcis taz, oki.. jeg prøver at kigge den igennem ;)
 

Mensajes Wed 06 Oct 10 @ 3:24 pm
Eh, jag har flyttat mina mp3 or från min delade folder till min folder musik och nu får jag bara error i virtual dj, låtarna fungerar bra i andra mp3 spelare, de fungerade bra när de låg i den delade foldern? Vad skall man göra åt detta?
 

Mensajes Sun 16 Jan 11 @ 3:11 am
Du har alltså flyttat låtarna från en mapp till en annan? Problemet här nu är att låtarna du har i Databasen tror att dom ligger i original mappen. Databasen läser från den mappen. Prova att högerklicka på den nya mappen och klicka på "Recurse"
 

Mensajes Sun 16 Jan 11 @ 5:01 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)