Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Zoekfunctie
hesselPRO InfinityMember since 2005
Als ik mijn muziekbestanden een andere bestemming op de schijf geef, dus verplaats en ik voer een naam van een nummer in het zoekveld, vind het wel mijn gevraagde nummer maar kan het bestand niet vinden. Als ik dan met de rechter muisknop de tag editor klik, dan zie ik dat het bestandspad nog de vorige locatie aangeeft. Dus dan snap ik wel dat hij het niet kan vinden. Hoe corrigeer ik dat VDJ wel mijn bestanden kan vinden en dus het juiste bestandspad weergeeft. Welke actie moet ik uitvoeren zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt want ik zal wel vaker bestanden verplaatsen.
 

Mensajes Tue 24 May 22 @ 3:24 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Heb je de bestanden vanuit virtualdj verplaatst?
 

Mensajes Tue 24 May 22 @ 3:38 am
hesselPRO InfinityMember since 2005
Soms wel en soms vanuit de verkenner.
 

Mensajes Wed 25 May 22 @ 3:33 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Het makkelijkste om je bestanden te verplaatsen is, net zoals Adion in zijn vraag stelt, vanuit VDJ verplaatsen. Wat je nu zou kunnen doen is rechtsklikken op het bestand (in VDJ). Daar staat afhankelijk van in welke situatie je jezelf bevindt, de vraag "bestand zoeken". Hiermee kom je bij al je bestanden terecht en kun je zelf in de richting van de map gaan waar je je bestanden hebt naartoe gebracht. Klik dan op het bestand zelf en het zal voortaan teruggevonden worden door VDJ.
 

Mensajes Sun 29 May 22 @ 1:08 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Ok, dank voor je tip.
 

Mensajes Tue 31 May 22 @ 5:20 pm
Hallo , ik heb altijd problemen gehad met het zoeken naar een nr , nooit krijg ik gevraagde simpele gezochte nummers :( ik vind nergens terug hoe je dit moet doen , ik las ergens dat je uw muziek mappen moet toevoegen in een zoekfunctie in de database maar dat lukt ook niet , wie wil mij helpen aub Thx Chris
 

Mensajes Sun 09 Oct 22 @ 12:51 pm