Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Geluidskaart

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hallo ik heb een 5.1 geluidskaart, maar weet dus niet hoe ik het ene deck door speakers en het andere deck door koptelefoon moet laten afspelen. mn geluidskaart heeft 5uitgangen; rood,oranje,blauw,groen en zwart, kheb al veel combinaties geprobeert maar tlukt niet. waarschijnlijk zijn mijn instellingen verkeerd maar wat moet ik dan veranderen?
Pff kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!!
 

Mensajes Mon 12 Sep 05 @ 8:41 pm
Het is zo dat ik de echte versie nog niet heb maar een vriend van mij heeft de echte en ik wil ff testen of het prog gaat op mn pc, het gaat dus maar ik heb nog het bovenstaand probleem. Mijn vriend heeft 2 geluidskaarten dus die heeft geen probleem. Vanaf dit probleem opgelost is koop ik de legale versie in de winkel. Maar ik moet tog weten als ik een extra geluidskaart nodig heb of niet.
thx
 

Mensajes Mon 12 Sep 05 @ 9:23 pm
backstabber13,
je kunt je 5.1 geluidskaart gewoon gebruiken in VDJ. Je hoeft geen 2 geluidskaarten te hebben. Als je in VDJ in het config menu kiest voor de 4.1 geluidskaart optie werkt dit uitstekend.
Je moet echter wel de volledige versie hebben van VDJ. De 4.1 optie zit niet in de demo versie.

Leen geen versie van iemand anders. Dit is illegaal en die "vriend" kan zijn licentie kwijtraken, waardoor hij geen upgrades meer krijgt.
Ewout
 

Mensajes Sun 18 Sep 05 @ 3:50 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)