Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Timecode Vinyls configureren

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hoi,
ik heb sinds kort 2 timecode vinyl's nou heb ik de ene tafel op de line-in aangesloten en de andere op de microphone-in (deze zijn allebei stereo).
Als ik vervolgens in Virtual DJ de timecoded vinyl instel (tabblad remote control 2 aangezien ik geen ASIO kaart heb) kan ik inderdaad kiezen tussen o.a. line-in en microphone-in.
Maar, en nu komt het, als ik bij de linker timecode vinyl de line-in instel, pakt het programma deze ook voor de rechter :( als ik dan rechts microphone-in instel pakt het programma deze ook voor links :(
Hoe kan dit en nog beter, hoe los ik dit op?

System Specs:
AMD 3000+
1.5 GB Ram
250 GB HDD
Sound Onboard staat ZEKER uit.
Creative Soundblaster Audigy 2 Value

Hopelijk hebben jullie hier genoeg info aan...
 

Mensajes Thu 15 Sep 05 @ 8:54 pm
Heb je de Timecodecode platen van VDJ? Je hebt namelijk niet het Timecode vinyl label in je user profile staan.

Ten eerste is het noodzakelijk dat je geluidskaart Asio drivers heeft. Deze moeten geinstalleerd zijn. Standaard geluidskaarten hebben vaak geen Asio drivers (Soundblaster etc). Dan dien je eerst de Asio4all drivers te installeren

Ten tweede, hebben standaard geluidskaarten maar 1 ingang. De line in en de microfoon zijn dus eigenlijk maar 1 ingang met een verschillencde ingangs gevoeligheid. Beide signalen zullen elkaar dan storen. Het beste is om een professionele geluidskaart aan te schaffen voor de juiste werking van Timecode vinyls. Een voorbeeld hiervoor is de Maya USB
Ewout
 

Mensajes Sun 18 Sep 05 @ 4:02 pm
Ik heb de timecode platen van virtual dj, sorry dat dat niet bij mijn user profile staat.
Mijn Soundblaster heeft wel ASIO drivers, maar die krijg ik niet aan de gang, iedere keer verschijnt er een "error in ASIO drivers" melding.

Ik kan gewoon via de line-in mijn mp3 speler laten spelen (dit hoor ik door mijn computerboxen) en via de mic-in met msn praten??? zou dit toch betekenen dat ik wel 2 ingangen heb?

Verder heb ik op dit moment nog niet zo veel zin om die Maya geluidskaart aan te schaffen, aangezien ik pas net ben begonnen en dus nog niet echt een budget heb.

Ik zal wel even kijken of die Asio4All drivers werken.
Ik laat het nog wel weten,

Anton
 

Mensajes Wed 21 Sep 05 @ 9:52 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)