Ingreso rápido:  

Forum: Nordic Forum

Tema: Brugere af VDJ fra Danmark - Page: 3

Esta parte del tópico es antigua y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hvis der er nogen der har brug for hjælp med Virtual DJ ..så spørg mig gerne! :)

- jeg har brugt det i 1½ år..og er meget teknisk med det..hjælper gerne :)


Hyggeligt at møde jer alle sammen :)


//Høimark
 

Mensajes Mon 30 Apr 12 @ 12:38 pm
Scott8 wrote :
Hej drenge.. er også Dansk.. Kan i måske hjælpe mig med det her?

"Hey guys, i just bought the Numark Mixtrack pro with traktor 2 LE featuring.. But my favorite is Virtual DJ,

I use the free home version to try it with my controller but there's a problem with the scratch function, its to touch sensitive and i cant edit it.. Otherwise its fine but when i'm touching the jog wheel just a ½ cm it scrolls about 60% into the song.. Can i fix it somehow ? I want to find out so i can buy VDJ instead"

Hey folkens, Jeg har lige købt Numark Mixtrack Pro med traktor 2 Le med følgene .. Men mit favorit program er Virtual DJ,

Jeg bruger den gratis hjemme version for at prøve det med min controller, men der er et problem med scratch-funktion, den er ALT for touch følsom, og jeg kan ikke redigere det .. Ellers er alt fint, men når jeg rører på jogwheel'et bare en ½ cm den ruller omkring 60% i den sang så den bare scratcher igennem hele sangen- .. Kan jeg ordne det en eller anden måde? Jeg ønsker at finde ud af det, så jeg kan købe VDJ i stedet.


Det kan du justere ..både i virtualdj og i mixeren på pulten..:-)
Det er bare et kigge i manualen..de skulle gerne være sådan at du kan adjuste den..men du må prøve dig frem..jeg har haft den samme som dig..og havde også lidt besvær med det..men fik det dog til at virke :-)


//Høimark
 

Mensajes Mon 30 Apr 12 @ 12:45 pm
frontsite wrote :
Jeg har stortset samme historik som "claesmethling" - bruger VDJ PRO på MAC sammen med Pioneer CDJ 350'ere/DJM 350 og Pioneer Ergo alt efter arrangements type.
Startede ved version 5.x Og en Hercules controller - og det ser ud til at den kommende version 8 har været loyaliteten værd.




Ja..ser ud som om VDJ kommer til at blæse både Serato & Traktor godt og grundigt af banen :)
 

Mensajes Mon 30 Apr 12 @ 12:46 pm
TubbeePRO InfinityMember since 2012
melder mig også lige under fanerne...
 

Mensajes Mon 21 May 12 @ 7:27 am
weliazLE userMember since 2011
Dansker her:)

VMS4.1:D
 

Mensajes Tue 12 Jun 12 @ 2:34 pm
mbge.dkPRO InfinityMember since 2012
også jeg er her
 

Mensajes Thu 14 Jun 12 @ 1:39 pm
dk
 

Mensajes Fri 15 Jun 12 @ 12:15 pm
Jeg er helt ny til det her med mixer som skal køre via computeren :-)

Er selv "gammel" DJ hvor jeg i 80'erne var MEGET ude og spille samtidig med at jeg lavede radio, men efter ca. 20 år hvor jeg ikke rigtig har rodet med det, så har jeg nu investeret i en Encore 2000 mixer med Virtual DJ LE.

Og problemet er at jeg på ingen måde kan få "skidtet" (VDJ) til at virke. Jeg vil primært bruge computeren til at optage div. mix som jeg laver og hvor min datter selv kan lære af sine mixer fejl ved at høre hvad hun laver :-)

Jeg har en Samsung NP700Z7C bærbar med Windows 7, 64Bit. og en Encore 2000 mixer.

Så er det at jeg søger hjælp til at sætte VDJ op, så signalet fra mixeren kan komme ind i computeren via USB. Jeg har prøvet diverse settings, men intet ser ud til at virke.!

Jeg har installeret ASIO drivers og VDJ og har opgraderet VDJ til PRO Trial version.

Håber at der er en venlig sjæl som kan hjælpe en noob/newbie :-)

Kh.

Michael

DJHoeimark wrote :
Hvis der er nogen der har brug for hjælp med Virtual DJ ..så spørg mig gerne! :)

- jeg har brugt det i 1½ år..og er meget teknisk med det..hjælper gerne :)


Hyggeligt at møde jer alle sammen :)


//Høimark


 

Mensajes Wed 06 Feb 13 @ 2:01 pm
Hej

Jeg har mistet mit registreret serienummer for DJ Pro. Er der nogen der ved hvordan jeg kan få det tilbage? Eller hvordan jeg kontakter support?
 

Mensajes Wed 20 Mar 13 @ 12:46 pm
Skal du ikke bare logge ind, så står dit serie nummer under "download Center"
 

Mensajes Thu 21 Mar 13 @ 11:12 am
Endnu en dansker her :P
Jeg er dog helt ny på området. Så jeg suger til mig, men synes bare mine mixes bliver lidt "kedelige" :/
 

Mensajes Wed 26 Jun 13 @ 4:10 pm
EzKopsHome userMember since 2014
Hey! Så dansk som man kan blive :P Jeg er helt helt ny!! Nogle som har nogle hjemmeside med guides til hvordan man kommer nemmest igang? Jeg har en masse idéer og sange i hovedet, men jeg aner ikke hvordan man bruger sådanne programmer her!!

hjæææælp mig please :)

hugs herfra :)
 

Mensajes Tue 11 Feb 14 @ 4:02 pm
KillbiPRO InfinityMember since 2013
Så fik jeg taget mig sammen til at skrive et indlæg. Jeg vil dog blot sige hej alle sammen :)
 

Mensajes Tue 01 Apr 14 @ 7:14 am
EzKops wrote :
Hey! Så dansk som man kan blive :P Jeg er helt helt ny!! Nogle som har nogle hjemmeside med guides til hvordan man kommer nemmest igang? Jeg har en masse idéer og sange i hovedet, men jeg aner ikke hvordan man bruger sådanne programmer her!!

hjæææælp mig please :)

hugs herfra :)


Der er en masse tutorials på siden..hvis du kigger dig lidt omkring...også hvis du søger på yourube! ;)

 

Mensajes Fri 04 Apr 14 @ 8:42 pm
Killbi wrote :
Så fik jeg taget mig sammen til at skrive et indlæg. Jeg vil dog blot sige hej alle sammen :)


velkommen til :)

 

Mensajes Fri 04 Apr 14 @ 8:43 pm
hey derude, er også hoppet med på vognen da jeg har før har haft ganske positivt bekendtskab med virtual dj siden 2001 mener jeg det er,


har et spørgsmål jeg ville still da det er nemmest at snakke om på danks,

tit når jeg har sat nogle cue punkter og syncher dem med en sang der allerde kører på master, lyder det meget som om at de på ingen måde kører i beatetr selvom de godt nok er pitchet i samme tempo virker det godt nok som om de kører ude af takt fuldstændigt, det skal siges at disse selv samme cue punkter er blevet brugt med andet dj software hvor det har virket hver gang, ja selv samme sangeog lige meget hvor mange gange og hvor hurtigt jeg har fyret cue punkterne af efter hinanden har de kørt i samme takt og filer, er det fordi vdj er blevet ændret totalt eller er der mon noget jeg gør forkert?

mvh sune
 

Mensajes Tue 26 Aug 14 @ 9:07 am
er det bare mig eller der er noget galt med? eller er der andre der ikke kan få slicer til at fungere? i vdj8? hverkan programmet vil slice eller min controller vil, den virker fint i serato.
 

Mensajes Sun 04 Jan 15 @ 7:15 pm


Fungerer fint her.
Hva bruker du? en controller eller slicer i skin?
 

Mensajes Sat 17 Jan 15 @ 10:40 am
bruger reloop beatmix 4, slicer virker fint i serato, men ikkei vdj,
 

Mensajes Wed 21 Jan 15 @ 2:51 am
Hejsa. Er også dansk :)
 

Mensajes Fri 22 May 15 @ 3:58 pm
81%