hej ,
ik ben van plan om de virtualdjpro software te kopen. Enkel heb ik een vraag,
Ik heb nu nog een tamelijk oude laptop ( die wel verreist aan de normen voor installeren vdj) , maar ik wil binnen een half jaar zowieso zeker een nieuwe laptop aanschaffen,
is het mogelijk om de software nu op deze laptop te installeren ( want ik heb nog fuiven ) en daarna op de toekomstige laptop ?
X byee
ik ben van plan om de virtualdjpro software te kopen. Enkel heb ik een vraag,
Ik heb nu nog een tamelijk oude laptop ( die wel verreist aan de normen voor installeren vdj) , maar ik wil binnen een half jaar zowieso zeker een nieuwe laptop aanschaffen,
is het mogelijk om de software nu op deze laptop te installeren ( want ik heb nog fuiven ) en daarna op de toekomstige laptop ?
X byee
Mensajes Wed 08 Aug 07 @ 7:01 pm
Ja, dit gaat ;)
Ik dacht dat je op 4 verschillende computers kon installeren, zolang jij de enige gebruiker bent.
Ik dacht dat je op 4 verschillende computers kon installeren, zolang jij de enige gebruiker bent.
Mensajes Thu 09 Aug 07 @ 8:53 am
Die informatie klopt niet. Voorheen mocht je vdj op net zoveel pc's installeren als je wilde, zolang jij maar de enige gebruiker bent. Dit is vorig jaar aangepast: Nu mag je VDJ op 2 pc's installeren, Alleen jij mag vdj op deze 2 pc's gebruiken (het is namelijk een persoonlijke licentie).
Ewout.
Ps lees de eula even voor meer info over licenties.
Ewout.
Ps lees de eula even voor meer info over licenties.
Mensajes Thu 09 Aug 07 @ 7:50 pm