Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Hercules DJ MP3 knop toekennen aan functie

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

sheppieHome userMember since 2007
Als ik mij virtualdj gebruik zonder mijn dj console kan ik een nummer met "beatsync" inmixen door met mijn rechtermuisknop op de playknop te drukken. Is het mogelijk om een bepaalde knop op mijn djconsole dezelfde functie te geven (zoals de cue knop want die gebruik ik nooit).

Kan dit met een mapper waar ik het een en ander over heb gelezen of kan ik een bepaald xml bestand wijzigen om deze functie aan te passen ?
Het liefst het laatste want als ik mijn vdj upgrade voor die mapper ben ik een hoop geld kwijt zag ik en ik blijf toch een hollander he ;-)

Alvast bedankt voor het meedenken.
 

Mensajes Sat 21 Jun 08 @ 4:02 am
In de Hercules versie van vdj kan je de knoppen niet zelf mappen. Dit kan alleen met de pro versie. Hiervoor kun je dan een mapper downloaden, waarmee je alles naar eigen wens kan instellen. Daarnaast heeft de pro versie veel meer voordelen: Je hebt een veel nieuwere versie (de 3.4 versie is al een paar jaar oud) me hierin oa een nieuwe browser en sound engine. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Ewout
 

Mensajes Sun 22 Jun 08 @ 3:03 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)