Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Alle HERCULES problemen hier - Page: 8

Esta parte del tópico es antigua y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

probeer dan eens de graits versie die je op deze site kan downloaden, die is wel beperkt tot 10 minuten, maar geeft niet de problemen van de gekraakte versies waardoor je ervaringen beter zullen zijn.
wel de gekraakte versie handmatig helemaal verwijderen anders blijf je problemen houden.
 

Mensajes Thu 14 Jul 11 @ 3:06 pm
Goeienavond!


Sinds kort heb ik de upgrade gemaakt van Hercules RMX naar de 4MX.

Ik heb hier tot voor kort totaal geen klagen over gehad, eerder verbaasd over de mogelijkheden...
Maar, Na een avondje draaien (niets aan de hand, alles netjes afgesloten en aangesloten gehouden (was thuis),
probeerde ik de volgende dag verder te mixen,

Alleen de Crossfader en de Masterknop reageert nog :(

Heb inmiddels al de drivers opnieuw geinstalleerd en de de software opnieuw geinstalleerd (full version, netjes gekocht)

Weet iemand waar dit mee te maken heeft??
Grtz Thomas
 

Mensajes Sun 17 Jul 11 @ 1:24 pm
Ik ga het ondertussen aanvullen.....Alles netjes opnieuw opgestart (was ik vergeten)....

De lampjes van mijn deck doen het(a en B)

Het lijkt wel of er geen signaal wordt uitgezonden....Bij mij computers thuis hoor ik een zachte ruis zodra ik alles opgestart heb,
maar die is nu ook niet te horen,

Tot slot,,,,als iemand de oplossing weet, graag,,,,,mocht ik het terug moeten brengen om te laten reparen (bon enz heb ik nog dus ik hoop ook garantie,) mag je dan een vervangtoestel verwachten??

Please some answers :)

TY FW
 

Mensajes Sun 17 Jul 11 @ 2:12 pm
Hoi, thomas,

misschien één uit de categorie "minder handige vragen", maar heb je, na herinstallatie, je audiosettings weer goed gezet? De lichte ruis klinkt me als een Hercules Audiokaart die wel werkt. Is'tie deaud, dan hoor je niets meer.

Reken niet op vervangend materiaal als je het ding zou moeten inleveren voor reparatie. Eigenlijk kun je deze van kilometers afstand zien aankomen: voor de veiligheid is het handig zelf een controller als backup te hebben. Je hebt een vergelijkbaar probleem als halverwege de avond het ding het loodje legt. Zonder reserve kun je verder met de muis en het toetsenbord.....
 

Mensajes Sun 17 Jul 11 @ 6:13 pm
Beste Martin,

Dank voor je antwoord.

Inderdaad is na installatie alles weer correct ingesteld qua audiosettings,

Het vreemde is echter dat de crossfader en de Master knop het wel doen,,,alleen worden de decks blijksbaar niet aangestuurd.

Qua vervanging was het te verwachten, alleen na nog geen 2 maanden gebruik en direct nu wel zo'n probleem had ik dat graag anders gezien :P
 

Mensajes Mon 18 Jul 11 @ 3:22 am
er is een programma (ben de naam even kwijt, maar google even) waarmee je kan controleren of je controller bij het bewegen van een schijf of knop een midi signaal ontvangt van je controller, zo kan je zien of je controller niets doorgeeft of dat de software (vdj) er niet op reageert. zoek even op midi checker ofzo. misschien dat iemand anders een linkje voor je heeft
 

Mensajes Wed 27 Jul 11 @ 12:54 pm
 

Mensajes Thu 28 Jul 11 @ 11:24 am
heb even gezocht, die krij ik niet aan de praat, maar midi connect check werkt heel simpel
 

Mensajes Fri 29 Jul 11 @ 3:17 am


heb een hercules dj console rmx nu is de vraag hoe krijg ik m`n uitgangs volume beter of te wel hoe kan ik het best instellen om een beter resultaat te krijgen
 

Mensajes Sun 31 Jul 11 @ 2:31 pm
Waarom wil je dat? Heb je AutoGain aanstaan wordt alles naar 0dB gebracht en dat is voldoende. Alles eroverheen is vervorming. Vervorming veroorzaakt brokken, dus vervorming = niet goed.
 

Mensajes Sun 31 Jul 11 @ 5:34 pm
Hallo,

Ik heb een tijdje terug de Hercules RMX aangeschaft en een hoofdtelefoon.
Het lukt me alleen niet om muziek te laten afspelen en muziek voor te beluisteren op mijn hoofdtelefoon, tegelijkertijd.
Mijn boxen zijn aangesloten op mijn computer en mijn hoofdtelefoon vanzelfsprekend op mijn Hercules RMX.
Kan iemand mij helpen met dit probleem? En hoe wijs je aan welk Deck op de hoofdtelefoon afspeelt en welk op de boxen?

Alvast bedankt!
 

Mensajes Sat 13 Aug 11 @ 9:35 am
je boxen moeten niet op je computer maar achtrein de rmx al dan niet met een verloopkabel.

wat zijn je instellingen
 

Mensajes Sat 13 Aug 11 @ 9:51 am
Ik heb even zitten kijken en ik heb volgensmij inderdaad een verloopkabel nodig, hartelijk bedankt!
maar hoe kan je bepalen welk deck op je hoofdtelefoon speelt (of geen deck)?
 

Mensajes Sat 13 Aug 11 @ 10:20 am
pfl knop in vdj= koptelefoon
 

Mensajes Sat 13 Aug 11 @ 10:37 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
hallo

ik werk met een hercules dj console RMX
ik heb heel veel liedjes gestreamt van mijn cd collectie ook oudere cd van de jaren 90
ik heb nogal heel veel problemen dat een liedje harder speelt als het andere, de automatische scan op voorhand bied hier ook geen oplossing voor.
en als je de gain zelf regeld is het zeer moeilijk deze gelijk te krijgen (de gain waarden staat wel even hoog maar toch zijn de volumes niet gelijk)
iemand een oplossing voor
 

Mensajes Mon 22 Aug 11 @ 7:36 am
Hoi,

is geen Hercules-probleem maar een instelling:
Zet in je configuratiemenu AutoGain aan op Auto+remember.



(Ideetje van Bob "geleend". Wel duidelijk ;) )

Wel even opletten dat je nummer volledig is ingeladen voordat je het start, anders heb je kort na de start een plotseling volumeverschil.
 

Mensajes Mon 22 Aug 11 @ 2:26 pm
dydayPRO InfinityMember since 2008
deze optie staat al zo
 

Mensajes Mon 22 Aug 11 @ 3:06 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
"speel "eens met het uit en aanschakelen van die functie.
Heb ik ook gehad en na een paar keer settings klikken en doen was het probleem verholpen en stond de auto gain weer netjes zijn werk te doen ..

 

Mensajes Mon 22 Aug 11 @ 5:14 pm
kaka013Home userMember since 2010
Ik wil op m'n hercules cq virtual DJ ook 'echo' hebben. Echter als ik deze download van de site zie ik 'm niet terug in Virtual DJ. Why not?
 

Mensajes Tue 06 Sep 11 @ 10:38 am
Omdat je het eerst op de juiste plek moet zetten. Overigens weet ik nog niet of jouw LE-versie meer effecten accepteert.
Juiste plek voor effecten is de map Virtual DJ/Effects in Mijn Documenten.
 

Mensajes Tue 06 Sep 11 @ 11:04 am
62%